top of page
custom nike airforce 1 burberry print

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn item(s) in handen heb?

De levertijd is in de meeste gevallen 2 á 3 weken, al kan dit uitlopen tot 6 weken. Dit is voornamelijk afhankelijk van de wachtrij. Alle producten worden op aanvraag gemaakt, dit kost nu eenmaal tijd. Na aankoop, of vooraf op aanvraag, wordt een specifiekere indicatie gegeven over de te verwachten levertijd. Uiteraard zijn er tussentijdse updates zodat je altijd op de hoogte bent van de status.

Heb je items op voorraad die ik direct kan kopen?

Nee, TÉJÉ DESIGNS heeft geen items op voorraad. Alle producten op de website worden op aanvraag gemaakt. Mocht een artikel bij uitzondering wel op voorraad zijn dan staat dit er duidelijk bij vermeld.

Shit, mijn item is de verkeerde maat. Krijg ik nu mijn geld terug?

Nee, een verkeerde maat is eigen risico. Hiervoor geldt dus geen garantie of geld terug regeling. Twijfel je vooraf over de maat, bestel dan het basis item (bijvoorbeeld sneakers) zelf en pas dit eerst. Als de maat goed is stuur je dit item naar mij en ga ik aan de slag!

Mijn custom item is toch niet wat ik wilde, kan ik deze retourneren?

Custom items kunnen niet geretourneerd worden. Dit heeft te maken met de personalisatie van het product. Met het betalen van het product ben je akkoord gegaan met het design en de voorwaarden. Heeft je klacht te maken met de kwaliteit van het item, neem dan contact op met info@tejedesigns.nl

Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van mijn custom item, wat nu?

Er wordt per product gekeken naar de defecten en de oorzaak hiervan. Als er sprake is van defecten die tijdens normaal gebruik niet zouden mogen voorkomen valt dit onder de garantie. De garantietermijn is 3 weken na het ontvangen van het item. Neem dus binnen deze termijn contact op met TÉJÉ DESIGNS om gebruik te maken van de garantie. Het defect wordt zo snel en vakkundig mogelijk opgelost. Indien dit niet mogelijk is wordt er gekeken naar een goed mogelijke oplossing.

Tijdens het dragen van mijn item heb ik deze beschadigd, wat nu?

Een beschadigd item is altijd vervelend. Het bijwerken hiervan is in de meeste gevallen mogelijk. Neem hiervoor contact op via info@tejedesigns.nl of via het contact formulier op de website. Voor het bijwerken worden mogelijk kosten in rekening gebracht.

Ik heb TÉJÉ DESIGNS Customize Credit ontvangen, wat kan ik hiermee?

Leuk! Customize Credit werkt het zelfde als elke andere cadeaubon. Gebruik deze in de webshop door in het winkelwagentje je promotie code in te vullen. Bestel je een item niet direct via de webshop maar bijvoorbeeld via Instagram? Geef dan in het voorafgaande contact aan dat je Customize Credit wil gebruiken. Het tegoed dat je hebt ontvangen zal in mindering gebracht worden op het totale bedrag.

Ik heb nog meer vragen! Wie helpt me!?

Geen stress, I got you! Neem gerust contact op via het contactformulier, info@tejedesigns.nl of stuur een DM naar @tejedesigns op Instagram. Dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord op je vraag.

bottom of page